codzienność

czwartek, 3 października 2013

Winobranie 2013


"Kiedy dojrzewa czerwone wino
I kiedy zbiorów nadchodzi czas
Przyjeżdżaj na winobranie

Na stole dzban wina stanie
spróbować warto choć raz
Przyjeżdżaj na winobranie

A kiedy słońce zajdzie za góry
Wtedy się zacznie zabawy czas
Przyjeżdżaj na winobranie"


Zielona Góra położona w zachodniej Polsce jest polską stolicą wina. Tradycja obchodów Winobrania w tym pięknym mieście datowana jest od 1852. Co roku turystów po Zielonej Górze oprowadza bóg wina Bachus wraz ze swoją świtą. Dzięki zaproszeniu zielonogórskich Dziewczyn mogłam kosztować wina i ładować akumulatory cudowną atmosferą tego miasta, piękną pogodą oraz przede wszystkim spędzić czas w doskonałym towarzystwem Alutki, Marzeny, Magdy, Gosi oraz miłych panów Małych i Dużych, którzy dbali, by pojemniczki zawsze były pełne trunku.




 
Pyszne jedzonko w trattorii Pizza Pi.


Pić trzeba było, bo osadzenie w wieży Głodowej wiało grozą. 


Czuwający zawsze bóg wina Bachus. 

 
Bardzo dziękuję Dziewczyną
za możliwość uczestniczenia w tak sympatycznym spotkaniu, 
 oraz za niezapomniane wrażenia.

Pozdrawiam Wszystkich

8 komentarzy:

  1. oo Zielona Góra! moje rodzinne strony. Niestety w tym roku nie było mi dane wybrać się na Winobranie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila! dla mnie to była równie wielka przyjemność bawić się z Tobą i dziewczynami (i chłopakami) w tym pięknym mieście! Zielona rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilo i ja dziękuję za te wspólne chwile i cieszę się, że Cię zmobilizowałam:-) Do zobaczenia wkrótce:-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. To my dziękujemy za wizytę :)))
    Malinki też już mam w użyciu ;)). Przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna fotorelacja, cudowny klimat..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta wieża głodowa rzeczywiście zobowiązywała...;)))
    Kamila bardzo miło było Cię poznać:)
    Do zobaczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdrowie! Niech Wam Bachus patronuje,żeby następne relacje były równie radosne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za wizytę na moim blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Snow-Falling-Effect