codzienność

środa, 7 sierpnia 2013

lody jagodowo - kokosowe


Pyszne, bardzo kremowe domowe lody jagodowe, z mnóstwem owoców i egzotyczną nutą orzecha kokosowego. Lody jagodowo - kokosowe są proste w przygotowaniu, na bazie czterech składników, przepis podpatrzyłam u Viri i dodaję do Akcji lodowej 2013.
 

500 g jagód
400 ml mleka skondensowanego słodzonego
150 g kremu kokosowego
150 ml likieru kokosowego


Jagody zmiksować w blenderze na puree. Połączyć mleko skondensowane, krem kokosowy, likier oraz owocowe puree na jednolitą masę. Masę schłodzić przez godzinę w lodówce, a potem mrozić w maszynce do lodów, zgodnie z instrukcją producenta.



16 komentarzy:

  1. Na szczęście nie mam maszynki do lodów;-) Bo inaczej toczyłabym się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam ;))
      Ja wczoraj poczyniłam swoje pierwsze lody - bez maszynki :)))

      Twoje Kamilko zrobię jeśli dziś stwierdzę, że te moje są zjadliwe ;)

      Usuń
    2. No właśnie ciekawa jestem, jak te lody Aluchowe wyszły;)

      Usuń
    3. Marzenko, lody odchudzają, trzeba w to wierzyć :)
      Alucha, mam nadzieję, że się nimi pochwalisz, prawda Madzia? :)

      Usuń
    4. Wyszły pięknie! Jestem z siebie dumna ;))
      Pochwalę się jeśli tylko sobie tego życzycie dziewczęta ;))

      Usuń
    5. Życzymy, zdecydowanie :))))

      Usuń
    6. Oczywiście, że sobie życzymy!:)

      Usuń
    7. No jasne, że tak:-) Kamila powiadasz, że odchudzają ;-)?

      Usuń
  2. Już pędzę do Ciebie na porcję takich lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzisiaj będę robiła lody owocowo-kokosowe! pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja bym dała teraz za ten pucharek!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy lody robią, chyba też będę musiała w końcu spróbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor zabójczy , normalnie takie cacuszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za wizytę na moim blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Snow-Falling-Effect