niedziela, 24 lipca 2011

wyróżnienie


Bardzo dziękuje Karmel-itce z bloga U Karmel-itki za nominację do zabawy blogowej. Ogromnie mi miło. 

Dziękuje również Vanilla4 z bloga Wypiecz wymaluj oraz Karolinie by ka.wo za wyróżnienie.

Przedstawię więc zasady:

- skopiuj i wklej logo na swoim blogu,

- napisz o sobie 7 rzeczy,
- nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
- podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Kamila:

- kocham morze i zachody słońca,
- całym sercem jestem psiara i  tęsknię za moim pieskiem :(
- nie rozumiem techniki spalonego w meczach piłkarskich,
- kocham buty i torebki,
- lubię sprzątać, podobno mam obsesję, według subiektywnej oceny bliskich,
- uwielbiam truskawki,
- jestem szczera do bólu.

Będzie mi miło nominować te cudowne blogi:

12 komentarzy:

  1. wielkie dziękuję:D przesyłam gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dziękuję Ci bardzo! :) Postaram się zaraz wszystkie warunki udziału w zabawie grzecznie wypełnić. Też jestem psiara, tym bardziej się cieszę z nominacji <3
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, ciekawa jestem Twojej wersji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Panno L, spełnij jak tylko chcesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę a ja właśnie z nominacją :-))

    http://waniliowo.blox.pl/2011/07/Wyroznienie-i-podziekowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi miło, dziękuję za nominację! Jutro napiszę swoja listę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Vanilla, bardzo mi miło, dziękuję! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Katie, bardzo proszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie dziekuje i jest mi bardzo milo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję i zapraszam do mnie - może to wbrew zasadzie, ale Twój blog jest fantastyczny i również chciałam go wyróżnić :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko, badzo dziękuje i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za wizytę na moim blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Snow-Falling-Effect