codzienność

czwartek, 5 czerwca 2014

smażone kwiaty akacji


Kwiatostany akacji maczane w delikatnym cieście i smażone w głębokim tłuszczu, osypane cukrem pudrem są przepyszne. Przepis na smażone kwiaty akacji dodaję do akcji Jem kwiaty 2014. Polecam też kwiaty akcji w cieście naleśnikowym.


kwiaty akacji
1 szklanka mąki pszennej
woda
olej do smażenia
sól 
cukier puder

Mąkę ze szczyptą soli, wymieszać z taką ilością zimnej wody, by uzyskać gęste ciasto. Oczyszczone kwiaty akacji, trzymając za ogonki maczać w cieście, tak by dokładnie oblepić kiść. Wkładać je na rozgrzany tłuszcz i smażyć z każdej strony na złoty kolor. Usmażone kwiatki osuszyć na papierowym ręczniku. Podawać osypane cukrem pudrem.

 


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam, jakie śliczne zdjecia.
    Kamilka ale fajne to ciasto takie minimalistyczne
    Ja w tym roku robiłam z akacji placki, racuchy i babkę , teraz czas na takie jak twoje
    A z bzu piekłam chleb , racuchy razowe, robiłam kompot z rabarbarem , teraz zrobię te Amber z oleju z wanilią. Uwielbiam jeść kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aluś, ciasto jest delikatne i bardzo czuć dzięki temu kwiaty akcja, dla mnie pycha, bardzo polecam :)
      A ja widziałam jak się kwiatowo rozszalałaś Kochana :) Pysznie

      Usuń
    2. zrobione, zjedzone, polecam pycha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Aluś, bardzo mnie to cieszy! Buźka!

      Usuń
  2. cudo na talerzu:) achhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie jadłam pieczonych kwiatów, widzę, że robią się coraz bardziej popularne na bogach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię je,są takie aromatyczne.
    Pysznie usmażone.
    Ja też smażyłam,miammmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle u ciebie - bajka! Koniecznie muszę zrobić to piękne danie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam je jak byłam mała - muszę odświeżyć te doznanie smakowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooooow, co za genialny pomysł :-) Ciekawa jestem jak takie kwiaty smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał! tego jeszcze nie próbowałam! fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze byłam ciekawa jak smakują...Czas najwyższy się przekonać i pokosztować:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kwiaty cukinii w panierce to znam i czasem robię, ale kawiatów akacji to jeszcze nie wcinałam. Hm... ;)

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za wizytę na moim blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Snow-Falling-Effect